2016. december 9., péntek

If I Could Fly

Zeneajánló: One Direction: If I Could Fly
(...)
Ott álltam az első sorban, alig két méterre a személytől, kiről egészen tizenhárom éves korom óta álmodoztam. Azóta eltelt öt keserves év, de végre sikerült eljutnom egy koncertre. A hatalmas tömegben állva körülöttem mindenki megőrült és az ő nevét kiabálta. Én csak csendben álltam és próbáltam felfogni, hogy végre átélem ezt a pillanatot. Miközben mindenki őt videózta, én próbáltam betelni a szépségével. Soha nem találtam még ennyire vonzónak egy férfit és ez teljesen lesokkolt. Egy csalódásra számítottam, elvégre egy huszonöt éves férfi már nem lehet olyan babaarcú, ahogyan leírják, de mikor ott álltam és felnéztem rá, teljesen leesett az állam. A szívverésem az egekben volt, úgy éreztem, bármelyik pillanatban elájulhatok, de kitartottam. Miatta. Haja újból megnőtt és göndör tincsei fátyolként keretezték az arcát miközben pár szál a homlokába hullott. Életem leggyönyörűbb látványa volt. Aztán végleg megállt a szívem, ahogy a kedvenc dalom első akkordjai felcsendültek, és ő leült a színpad szélére - egyenesen velem szemben. Akaratlanul is megszédültem a közelségétől, de ahogyan énekelni kezdett, mintha lelkem a mennybe szállt volna - hiszen egy angyal énekét hallottam.



If I could fly, I'd be coming right back home to you
I think I might give up everything, just ask me to


A sora végén egyenesen rám nézett. A szívem egy hatalmasat dobbant, miközben egy kósza könnycsepp gördült le az arcomon. Hangja betöltötte az egész stadiont, körülöttünk mindenki a telefonjával világított a sötétben, de én csak arcára tudtam figyelni. Gyönyörű szemei smaragd árnyalatban csillogtak, arcán ott bujkált a rá jellemző gödröcskés, pajkos mosoly. Körülöttem sikítoztak a lányok és újból a nevét ordították, ő pedig szokásához híven hatalmas mosollyal integetett vissza nekik. Számára én csak egy voltam a sok közül, miközben ő nekem a világot jelentette.


Pay attention, I hope that you listen cause I let my guard down
Right now I'm completely defenseless

Folytak a könnyeim. A boldogság egyre növekedett és növekedett bennem, halkan énekeltem a dalt, miközben csak bámultam az előttem ülő tökéletességre. Gyönyörű mosollyal nézett végig az előtte elterülő tömegen, szemében büszkeséget és boldogságot láttam megcsillanni. Akkor tudatosult bennem, hogy megérte várni erre a pillanatra. A sok szenvedés és dráma, amit együtt éltünk át, a rengeteg pletyka, az utálkozók és a rengeteg nehézség mind eltörpült a hatalmas boldogság mellett, amit akkor éreztem, alig két méterre attól a személytől, aki a legtöbbet jelentette nekem abban a pillanatban. A szájához emelte a mikrofont, és az angyalok újból énekelni kezdtek.


For your eyes only, I show you my heart
For when you're lonely and forget who you are
I'm missing half of me when we're apart
Now you know me, for your eyes only
For your eyes only

Csodálattal hallgattam tiszta hangját, amint a lehető legtöbb tudását beletette ebbe a pár sorba. Láttam a szenvedélyt, ahogyan csukott szemmel énekelt, csakis nekünk. Körülöttem már mindenki sírt. Lehetetlen volt nem sírni. Ő csak halvány mosollyal az arcán nézte a bőgő tömeget, majd a társaira pillantott. Jó érzés volt tudni, hogy ennyi év után még mindig ugyanannyira szoros a kapcsolatuk - ha nem szorosabb. Összemosolygott a többiekkel, majd újból felénk fordította tekintetét.
 A következő sor következett.


I've got scars, even though they can't always be seen
And pain gets hard, but now you're here and I don't feel a thing

Ámulattal néztem végig a hatalmas stadionon. A millió telefon fénye, a ritmusra dülöngélő pontok látványa gyönyörű volt : Ők mind a testvéreim, akiket ugyan nem ismerek egyesével, de tudom, hogy rájuk bármikor számíthatok - mert ez a négy srác bizony akaratlanul is összeköt minket. 


Pay attention, I hope that you listen cause I let my guard down
Right now I'm completely defenseless

A mellkasom szorítása, a folyamatosan folyó könnyeim és a körülöttem éneklő tömeg otthonos érzést keltett, pedig még soha nem voltam koncerten. Akkor végigfutott rajtam az összes szép emlék, melyeket a számítógépem, esetleg a telefonom előtt éltem át, mégis mindig mosolyt tudtak csalni az arcomra. Eszembe jutott az időszak, mikor még nem ismertem őket, de ők akkor már elég jelentős sikereket értek el. Eszembe jutott az első videoklip, amit megnéztem. Eszembe jutott az első dal, ami már akkor jelent meg, mikor rajongó voltam. A MITAM album, melyet annyira izgatottan vártam, akárcsak a karácsonyt. Aztán eszembe jutott a pillanat, mikor megtudtam, hogy a hosszú szünet után visszatérnek együtt, és egy turné keretein belül az én országomban is fellépnek.  Ösztönösen mosoly ült az arcomra, és a színpadon éneklő négy előadóval, valamint a testvéreimmel együtt, torkom szakadtából énekeltem a refrént.


For your eyes only, I show you my heart
For when you're lonely and forget who you are
I'm missing half of me when we're apart
Now you know me, for your eyes only
For your eyes only

A lassú, érzelgős dal az ereimben csordogált. Ezerszer vagy talán már egy milliószor is meghallgattam az utóbbi években a hangfalamon keresztül, de most, élőben, minden egyes szava értelmet nyert. Ekkor a rossz emlékek törtek elő az elmémből - kezdve azzal, mikor elvesztettünk egy tagot. Emlékszem, hogy iskolából hazafelé jövet tudtam meg és persze el sem hittem. Eszembe jutott, mikor a turné utolsó koncertjét élőben néztem és a könnyeim megállíthatatlanul folytak. Az utolsó fellépésükön pedig egyenesen bőgtem, még be is lázasodtam. Aztán ahogy elkezdődött a szünet, a kételyek erősödtek bennem, de valahogy mindig is éreztem, hogy vissza fognak térni. 
Ő továbbra is velem szemben üldögélt, teljes nyugalomban, angyali mosollyal az arcán. Láttam a szemében, hogy büszke ránk, hogy kitartottunk mellettük ilyen hosszú időn keresztül. Láttam a hálát és az alázatot, amit manapság már igen kevés előadó tud megmutatni.


I can feel your heart inside of mine
I've been going out of my mind
Know that I'm just wasting time
And I

Visszaemlékeztem arra a napra, mikor megfogadtam, hogy bármi is lesz, én mindig kitartok a srácaim mellett. A barátaim őrültnek néztek, ők nem hittek abban, hogy ez számomra tényleg nagyon fontos. A családom csak azt hajtogatta, hogy "majd kinövöm" .
Tudtam, hogy a dal legszebb része következik, így lélegzetvisszafojtva vártam a következő sorokat, miközben letöröltem arcomról a sós könnyeket.


Hope that you don't run from me


A tömeg egy emberként sikított fel, miközben én az égre emeltem tekintetemet, majd becsuktam szemem és átgondoltam, mennyi mindent köszönhetek a srácoknak.


For your eyes only,


Köszönöm Louis, hogy megtanítottál arra, hogy bármilyen idős is vagyok, egy kis szórakozáshoz soha nem leszek túl öreg.



I show you my heart


Köszönöm Niall, hogy megtanítottál arra, hogyan nevessek akkor is, mikor legbelül keservesen sírok.



For when you're lonely


Köszönöm Harry, hogy megtanítottál arra, hogyan álljak ki magamért és azokért a dolgokért, melyeket képviselek.



And forget who you are


Köszönöm Liam, hogy megtanítottál arra, hogyan álljak fel egy kudarc után és folytassam az álmaim megvalósítását. 



I'm missing half of me



Köszönöm Zayn, hogy megtanítottál arra, hogy mindig maradjak önmagam, bármi is történik.




When we're apart



Köszönöm, hogy megváltoztattátok az életem. Nektek köszönhetően kialakult a saját zenei ízlésem, ti ösztönöztetek arra, hogy tegyek az álmaim megvalósításáért. Nektek köszönhetően megtanultam angolul. Emlékszem, mikor még alig ismertelek titeket, csak magyar fordításokat kerestem a dalaitokhoz: ma már nincs erre szükségem, hála nektek. Ti megtanítottatok arra, hogy az előítélet rossz, és soha ne ítéljek meg senkit abból, amit másoktól hallok. Miattatok nem félek megmutatni a valódi önmagam és a saját érzéseimet. 




Now you know me, for your eyes only


Hogy mit éreztem? 
Békét, büszkeséget, szeretetet, boldogságot, hálát.


Az utolsó rész következett. A befejezés. Kinyitottam a szemem, és újból a velem szemben ülő angyalra néztem. Arckifejezése pontosan azt sugallta, amit legbelül éreztem.


For your eyes only, I show you my heart
For when you're lonely and forget who you are
I'm missing half of me when we're apart
Now you know me, for your eyes only
For your eyes only



Az otthont.



For your eyes only.












------------------------------------------------------------------------------

Sziasztok! 
Bevallom őszintén, ezt a bejegyzést egyáltalán nem ilyen körülmények között szerettem volna közzétenni. Amikor ezt írtam, még minden rendben volt, most viszont a szívem úgy fáj, mintha tőrt forgatnának benne.
Bizonyára ti is hallottátok már, hogy Louis édesanyja, Johannah Deakin (42) elvesztette a harcot a leukémiával a napokban. Ő már odafentről, az angyalok közül figyel gyermekeire, akiket teljes szívéből szeretett.
A szívem ezer darabra hullott, mikor megtudtam a hírt, és reménykedve imádkozok a családért. 
Nyugodj békében, Johannah. 




4 megjegyzés:

  1. Nagyon megható és érzelmes volt!
    Köszönöm hogy megosztottad ezt velünk! <3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon nagyon nagyon tetszett amit a fiúkról írtál. Nekem is hasonló érzéseim vannak 💙

    VálaszTörlés

Köszönöm ha kommentelsz <3